Marknadsföring

Webbinarium: Din videostrategi för sociala medier (på tyska)

Marknads- och kommunikationsansvariga vill ha möjligheten att dagligen kunna kommunicera med kunder ...

Storykit tar berättelsen till Tyskland

2021-02-16
Alla företag har historier att berätta. Det har grundarna till svenska Storykit ...

Webbinarium: Morgondagens arbetsliv ur ett tysk-svenskt perspektiv (på tyska)

För många människor har pandemin inneburit att arbetslivet fått en helt ny ...

”Näringslivshistoriskt är krisen unik”

2020-05-06
Näringslivet är mitt uppe i en kris av sällan skådat slag och ...

TrustedTargeting: Messe München satsar på digital tjänst – nå 3 miljoner företag

2020-04-21
Social distansering, inställda evenemang och framflyttade mässor. I coronatider får digitalt nätverkande ...

Atlasbalans hjälper människor bli långtidsfriska

2020-02-20
Atlasbalans är familjeföretaget som levererar högkvalitativ utrustning, utbildning och tjänster inom hälsa ...

Lågprishandlaren: ”Vill du bli en europeisk spelare måste du satsa på Tyskland”

2020-02-12
Den ledande aktören i Norden inom lågprissegmentet av hem- och fritidsprodukter är ...

Från uppstickare till utmanare: Lidls framgångsresa i Sverige

2019-12-10
Tysk-Svenska Handelskammarens fullsatta julfrukost handlade om förändring när deltagarna fick följa med ...

Julfrukost: Lidls varumärkesresa (fullbokat)

Vad har tagit Lidl från att vara en okänd uppstickare på den ...

Ger nya kontakter

2019-08-07
– 2019 blir superlativernas år, säger Michael Pöllmann, försäljningsdirektör på Messe München...
Prenumerera på Marknadsföring