
Intervju med Michèle Faber: mässexpert på Tysk-Svenska Handelskammaren
Vad är viktigt att tänka på när man deltar på en mässa? Få Michèle Fabers bästa tips och en checklista för ett lyckat mässdeltagande i intervjun med Sales Effect.
Tysk-Svenska Handelskammaren representerar mässbolagen i Düsseldorf, München och Berlin samt tyska Gesellschaft für Handwerksmessen (GHM). Vi erbjuder den service som behövs för att göra ditt mässdeltagande framgångsrikt.
Tyskland är världens största mässland. Att delta i de många internationella mässorna där är ett av de bästa sätten att skaffa sig exportaffärer. De är en kostnadseffektiv marknadsföringskanal och en bra plats för intressanta möten med både kunder och kollegor. Speciellt branschledande mässor ger utställare och besökare en bra överblick över vad som gäller på den internationella marknaden inom respektive område.
Vi på Tysk-Svenska Handelskammaren hjälper dig gärna med att göra ditt mässuppträdande till en framgångsrik marknadsföring av ditt företag och dina produkter eller tjänster. Det inkluderar även kommunikationstjänster för att du ska nå ut till din målgrupp. Du kan till exempel anlita oss för att i förväg boka möten med potentiella partner och kunder som vi hjälper dig att identifiera.
Läs mer om mässorna och mässbolagen vi arbetar med:
Telefon
+46-8-665 18 57