
Kom igång med din e-handel
Annorlunda köpbeteenden, krångliga lagkrav, momsbekymmer – att börja e-handla över gränserna är inte helt lätt. Vi ser till att ditt företag får en bra start på den tyska marknaden.
Låt oss ta hand om siffrorna – så kan du fokusera på dina affärer.
Våra medarbetare, som samtliga är tysk-, svensk- och engelsktalande, hanterar hela ditt företags redovisning och kommunikationen med kunder och leverantörer. Som online-ombud sköter vi dessutom kontakten med skatte- och övriga myndigheter. Vi erbjuder bred administrativ service för filialer, företagsanläggningar och dotterbolag i Sverige.
Utgångspunkten för det individuella serviceerbjudande vi sätter ihop till dig är ditt företags behov och dina personliga önskningar. Vi har skräddarsydda tjänster och lösningar för:
Våra tjänster:
Behöver du hjälp med redovisning enligt tysk lagstiftning? Vi förmedlar dig gärna till vår kompetenta kooperationspartner i Tyskland.