Julfrukost: Lidls varumärkesresa (fullbokat)

Vad har tagit Lidl från att vara en okänd uppstickare på den svenska dagligvarukartan till att bli en kaxig utmanare som står för kvalitet? Välkommen till vår populära julfrukost i decembermörkret!

Vi har bjudit in Bella Goldman, ett känt namn i den svenska mediebranschen som numera axlar rollen som marknads- och kommunikationschef på Lidl Sverige, för att berätta om företagets varumärkesresa. Efter flera kreativa marknadskampanjer har Lidl landat i ett kommunikationskoncept som även bygger stolthet bland medarbetarna. Bella Goldman delar med sig av lärdomar och ger sina bästa tips kring varumärkesbyggande.

För vem
Frukostseminariet riktar sig till medlemmar i Tysk-Svenska Handelskammaren och dig som jobbar inom marknadsföring och kommunikation.

Övrigt
Seminariet är kostnadsfritt för medlemmar i Tysk-Svenska Handelskammaren och vi inleder morgonen med att bjuda på frukost. Antalet deltagare är begränsat och vid no-show debiteras 500 SEK + moms. Ickemedlemmar betalar 500 SEK + moms. Ingen återbetalning vid no-show.

Är du inte medlem? Här kan du läsa mer om vad det innebär att vara en del av vårt nätverk och ansöka om medlemskap.

Seminariet är fullbokat.

 

Kontaktperson

Katharina Hardt

Projektledare

Telefon

+46-8-665 18 59

08:30
arrow_forward
10:15
6 dec
2019
Tysk-Svenska Handelskammaren
Valhallavägen 185
Stockholm