
Foto: Asket
Frukostseminarium: Mode, hållbarhet och e-handel – Askets framgångssaga
På tre år har grundarna till det svenska modeföretaget Asket lyckats nå ut med sitt varumärke både i Sverige och utomlands. Tyskland är den största marknaden efter Sverige.
Fast egentligen är det just mode de inte vill definieras med. Internationell press har rapporterat om de två ”modevägrarna” från Sverige. Affärsidén bygger på att erbjuda högkvalitativa baskläder utan mellanhänder och med hållbarhet och transparens som ledord.
Kom och lyssna på denna framgångssaga om hur Jakob Dworsky och August Bard Bringéus byggt upp sitt online-företag på kort tid, om deras internationaliseringsstrategi samt lärdomar kring export och expansion.
Program
Kl 08.30 | Registrering och frukost |
Kl 09.00 | Föredrag |
Kl 10.15 | Seminariet rundas av |
Övrigt
Seminariet är kostnadsfritt för medlemmar i Tysk-Svenska Handelskammaren och vi börjar morgonen med att bjuda på frukost. Icke-medlemmar samt no-show debiteras 500 kronor + moms. Antalet deltagare är begränsat.
Är du inte medlem? Här kan du läsa mer om vad det innebär att vara en del av vårt nätverk och ansöka om medlemskap.
Välkommen till en inspirerande frukost!