Avtalsvillkor för medlemskapet
Har du frågor om gällande medlemsvillkor, mejla till medlem@handelskammer.se eller kontakta vår medlemsansvariga Åsa Benteke Werner.
- Medlemskapet gäller företaget (inte personer) och löper från dagen medlemskapet registreras och bekräftas av Tysk-Svenska Handelskammaren. Medlemskapet är löpande och förnyas varje kalenderår.
- Betalningsvillkor: 20 dagar netto från fakturadatum. Beloppet faktureras i svenska kronor.
- Undantaget 100 SEK är avgiften avdragsgill.
- Uppsägning av medlemskap i Tysk-Svenska Handelskammaren är endast möjlig till kalenderårets slut och en skriftlig begäran om utträde ska vara medlemsavdelningen tillhanda senast den 30 november inför kommande kalenderår. Mejla din uppsägning till medlem@handelskammer.se och invänta handelskammarens bekräftelse. Medlemsavgift ska erläggas för det år då uppsägningen inkommer och, i de fall där uppsägningen inkommer efter den 30 november, även för nästkommande år.
- Medlemskapet måste avslutas separat från andra kundavtal med handelskammaren eller Tysk-Svenska Handelskammarens Service AB.
- I övrigt gäller våra allmänna villkor.
Kontakt

Åsa Benteke Werner
Member Services | Medlemsansvarig
E-post
Telefon
+46-8-665 18 54