​​​​​​​Avtalsvillkor för medlemskapet

Har du frågor om gällande medlemsvillkor, mejla till medlem@handelskammer.se eller kontakta vår medlemsansvariga Åsa Benteke Werner.

  • Medlemskapet gäller företaget (inte personer) och löper från dagen medlemskapet registreras och bekräftas av Tysk-Svenska Handelskammaren. Medlemskapet är löpande och förnyas varje kalenderår.
  • Betalningsvillkor: 20 dagar netto från fakturadatum. Beloppet faktureras i svenska kronor.
  • Undantaget 100 SEK är avgiften avdragsgill.
  • Uppsägning av medlemskap i Tysk-Svenska Handelskammaren är endast möjlig till kalenderårets slut och en skriftlig begäran om utträde ska vara medlemsavdelningen tillhanda senast den 30 november inför kommande kalenderår. Mejla din uppsägning till medlem@handelskammer.se och invänta handelskammarens bekräftelse. Medlemsavgift ska erläggas för det år då uppsägningen inkommer och, i de fall där uppsägningen inkommer efter den 30 november, även för nästkommande år.
  • Medlemskapet måste avslutas separat från andra kundavtal med handelskammaren eller Tysk-Svenska Handelskammarens Service AB.
  • I övrigt gäller våra allmänna villkor.

Kontakt

Åsa Benteke Werner

Member Services | Medlemsansvarig

Kontakta mig
Vi tar endast emot ärende från företag och organisationer.
Genom att skicka in formuläret behandlar Tysk-Svenska Handelskammaren dina personuppgifter. Integritetspolicy | Tysk-Svenska Handelskammaren
Den här frågan är till för att testa om du är en mänsklig besökare eller inte och för att förhindra automatiska skräppostmeddelanden.

* Obligatoriska fält