DSHK-lunch med Max Kalbfell, BMW
Går det att driva framgångsrika nordiska marknadsföringsprojekt eller ska alla marknadsaktiviteter hanteras i respektive land? Detta är en fråga som många internationella koncerner brottas med. Här ges tillfälle för att diskutera frågan närmare.
På nästa handelskammarlunch med föredrag på tyska möter vi Max Kalbfell, Brand Management Director för BMW Northern Europe, som ger exempel på lyckade nordiska marknadsföringsstrategier.
Anmälan och kostnad
Deltagaravgift för föredrag och lunch (inkl. alkoholfri dryck och kaffe) är 396 SEK per person + moms. Antalet platser är begränsat. Ingen återbetalning vid no-show.
DSHK*-luncherna äger rum varannan månad, de hålls på tyska och ger dig som tysktalande chef möjligheten att skapa och vårda kontakter med andra tysktalande chefer inom vårt nätverk.
Nästa DSHK-lunch äger rum tisdag den 4 juni 2019.
*DSHK=Deutsch-Schwedische Handelskammer