Pramit Construction söker en administrativ assistent

Som förstärkning till vårt kontor i Göteborg söker Pramit Construction snarast möjligt en administrativ assistent.

Som byggnadsentreprenör är vi verksamma i flera länder och på vidare expansionskurs. Följ med oss! Som medarbetare kan du förvänta dig en attraktiv och säker arbetsplats, med goda möjligheter till innovation och självständigt arbete samt ett stort eget ansvar. Pramit erbjuder dig långsiktiga karriärmöjligheter omgiven av en unik företagskultur i ett internationellt företag. Hos oss passar du som bäst om du har utbildning inom försäljning och har erfarenhet av tidigare administrativt arbete.

 

Arbetsuppgifter

Ansvar för alla administrativa uppgifter och ärenden, framför allt kontakt till myndigheter så som Skatteverket, Migrationsverket osv.

Klassiska assistentuppgifter inom olika ämnesområden

Korrespondens

Mötesbokning och reseplanering

Enklare uppgifter inom bokföring

Översättningar av olika text

 

Vi förväntar oss:

 Yrkeserfarenhet

 Goda kunskaper inom MS-Office programmen

 Förmågan att ta egna initiativ, organisationsförmåga, laganda och god kommunikationsförmåga

 Mycket goda språkkunskaper i svenska, tyska och engelska

 God förmåga att arbeta självständig

Ta första steget och ansök med löneanspråk och första möjliga startdatum. I din ansökan ber vi dig bifoga ett aktuellt CV och ett personligt brev, samt andra relevanta dokument så som intyg, referenser, vitsord eller andra relevanta meriter.

 

Arbetstider och omfattning

Tillsvidare

Deltidsanställning - 24 timmar per vecka

Provanställning tillämpas

 

Ersättning

Fast lön

 

Så ansöker du

Ansökan kan skickas till e-postadress: sezer.sitar@pramit.se